Уметничка, односно научна област у оквиру поља
Друштвено – хуманистичке науке
Назив студијског програма
Музичка педагогија
Трајање студијског програма
1 година (2 семестра)
Број ЕСПБ
60
Студијски програм МАС Музичкa педагогија има за циљ оспособљавање студената за професију музичког педагога. Усаглашен је са европским стандардима високог образовања. Садржај студијског програма конципиран је у складу са захтевима савремене педагошке праксе и омогућава: едуковање музичког педагога и свестране уметничке личности која је оспособљена за рад у општеобразовним школама, основним музичким школама, средњим музичким школама, гимназијама и средњим стручним школама; стицање знања и вештина из области теоријских дисциплина; развијање способности за аналитички приступ музици; стицање искуства у перцепцији музике; усвајање метода за практичну примену стечених знања у будућем педагошком раду и укључивање у студијски истраживачки рад и стручну праксу. Иновирањем студијског програма, омогућено је да се будући наставници оспособе да у свом даљем професионалном раду користе ИТ технологије, како би учинили свакодневну наставу ефективнијом, занимљивијом и релевантнијом својим ученицима. Завршетком студија студент је оспособљен за примену стечних знања и вештина неопходних за рад у области образовања, као и за даље развијање креативих, интелектуалних и педагошких способности кроз наставак школовања или кроз континуирани самостални развој на њиховом индивидуалном унапређивању.
Уметничка, односно научна област у оквиру поља
Друштвено – хуманистичке науке
Назив студијског програма
Музичка педагогија
Трајање студијског програма
1 година (2 семестра)
Број ЕСПБ
60
Услови за упис на студијски програм
У прву годину мастер академских студија може се уписати лице које има завршене основне академске студије четворогоришњег трајања, односно стечено најмање 240 ЕСПБ бодова на студијском програму Музичка педагогија
Стручни, академски или научни назив који се стиче завршетком студијског програма
Mастер теоретичар уметник
Могућност наставка студија
Специјалистичке научне Докторске научне студије.
Р.бр | Шиф. Пред | Назив предмета | Семестар | Број часова | ЕСПБ | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | МНР11 | Методологија научног рада 1 | I | 2 | 3 | |
2. | ИКТ12 | Примена информационо-комуникационих технологија у настави 1 | I | 4 | 3 | |
3. | ХО13 | Хор 9 | I | 3 | 2 | |
4. | СИР14 | СИР | I | 8 | 8 | |
5. | СП | Стручна пракса | I | 6 | ||
6. | ЗР | Завршни рад | I | 10 | ||
7. | ИЗГ15 | Изборна група 1 | I | |||
ПУ11 | Поетика уметности 1 | I | 2 | 2 | ||
КЛ12 | Репродукција на клавиру у музичкој настави 1 | I | 1 | 2 | ||
А13 | Аранжирање 5 | I | 1 | 2 | ||
8. | ИЗГ16 | Изборна група 2 | I | |||
МТ15 | Музичке технологије 1 | I | 2 | 2 | ||
АСМ16 | Анализа музике XX и XXI века 1 | I | 2 | 2 | ||
9. | ИЗГМ17 | Изборна методика | I | |||
МНС17 | Методика наставе солфеђа 5 | I | 2 | 6 | ||
MMН18 | Методика музичке наставе 5 | I | 2 | 6 | ||
МТП19 | Методика теоријских предмета 1 | I | 2 | 6 | ||
10. | МНР21 | Методологија научног рада 2 | II | 2 | 3 | |
11. | ИКТ22 | Примена информационо-комуникационих технологија у настави 2 | II | 4 | 3 | |
12. | ХОР 23 | Хор 10 | II | 3 | 2 | |
13. | ИЗГ24 | Изборна група 3 | II | |||
ПУ21 | Поетика уметности 2 | II | 2 | 2 | ||
КЛ22 | Репродукција на клавиру у музичкој настави 2 | II | 1 | 2 | ||
А23 | Аранжирање 6 | II | 1 | 2 | ||
14. | ИЗГ25 | Изборна група 4 | II | |||
МТ25 | Музичке технологије 2 | II | 2 | 2 | ||
АСМ26 | Анализа музике XX и XXI века 2 | II | 2 | 2 | ||
15. | ИЗГМ126 | Изборна методика 2 | II | |||
МНС27 | Методика наставе солфеђа 6 | II | 2 | 6 | ||
MMН28 | Методика музичке наставе 6 | II | 2 | 6 | ||
МТП29 | Методика теоријских предмета 2 | II | 2 | 6 |